strategia marki
PLAN, PO KTÓRY MUSISZ SIĘGNĄĆ
A przynajmniej powinieneś. Oczywiście, o ile planujesz zostać w biznesie na dłużej i to z sukcesami. Wierz nam, działanie po omacku to zły pomysł. Mamy lepszy, a właściwie dwa. Strategia marki i dobry key visual — oto one. Razem sprawią, że będziesz wiedzieć, dokąd idziesz, a to ważniejsze niż myślisz.

Lubimy tworzyć, planować i rozkręcać zaplanowane działania. Lubimy biznes, dlatego mamy nadzieję, że będziemy mogli Ci pomóc. Opracujemy niezbędną strategię, zaprojektujemy key visual. Mówiąc obrazowo — wspólnie z Tobą przygotujemy mapę, jaka pokaże Ci, w którą stronę iść, jak stamtąd wrócić i po drodze nie zabłądzić, a przy tym pozyskać sporo nowych klientów.
Być może zadajesz sobie pytanie, czym tak naprawdę jest strategia marki. Nic dziwnego, w morzu marketingowych definicji i skrótów dość łatwo utonąć. Już tłumaczymy — w prostych, konkretnych słowach rzecz jasna.

Czym jest strategia marki?

Strategia marki to tak naprawdę plan działania, który ma pomóc w wypracowaniu określonego postrzegania marki, jej charakteru, wartości w oczach klientów. Wszystko w ujęciu długofalowym, z założeniem, że całość ma służyć konkretnym celom, również ujętym w strategii.
Co zyskasz dzięki strategii marki?
Wszystko to co zgodne z planem. Strategie marki opracowuje się w oparciu o uzyskanie konkretnych celów. To właśnie one są tymi korzyściami, a to jak będzie wyglądała strategia jest od nich ściśle uzależnione. Czytaj dalej a opowiemy Ci więcej:
Jak Napoleon
Bonaparte
Celem naszych strategii jest przede wszystkim skuteczność i nastawienie na osiągnięcie celu. Nie zawsze jest to proste, ale w każdym przypadku niezwykle satysfakcjonujące. Każda taka udana operacja to dla nas kolejne trofeum, które daje masę motywacji. Ta z kolei stanowi nasz oręż.
– PRZERWA NA REKLAMĘ –
Zobacz kilka
naszych realizacji
Strategia marki — Q&A
(kto pyta, nie błądzi, racja?)
Czy już działająca firma może skorzystać ze strategii marki?
Oczywiście, że tak! Nawet jeśli Twoja firma jest obecna na rynku od wielu lat, powinieneś sięgnąć po strategię marki. Jeśli jesteś zadowolony z tego, jak odbierają Cię klienci — świetnie, ale jeżeli nie zaplanujesz działań i nie określisz celów, to za jakiś czas możesz być odbierany zupełnie inaczej. Natomiast, gdy nie cieszy Cię pozycja Twojej firmy, tym bardziej sięgnij po strategię i działaj, aby to zmienić.
Co wyróżnia dobrą strategię marki?
Spójność, konsekwencja i nastawienie na realizację celów. Co ważne, strategia to nie kampania, dlatego powinna przedstawiać wszystkie działania w ujęciu długofalowym. Zwróć też uwagę, aby jej rezultaty były mierzalne, tylko wtedy przekonasz się, czy przyniosła zamierzony skutek.
Komu przyda się opracowanie strategii marki?
Absolutnie wszystkim. Strategia marki, podobnie jak strategia marketingowa to w dzisiejszych czasach obowiązek. Każda firma skorzysta na jej wdrożeniu — mała, duża, rodzinna, produkcyjna, usługowa itd.
let’s get brand
let’s get brand
Po nitce
do celu
Pomożemy Ci w opracowaniu strategii mądrej i przemyślanej. Zyskasz plan działania, który jak po nitce poprowadzi Cię do sukcesu. Dróg jest naprawdę wiele. Pozwól nam zaproponować trasę, na której końcu czekają klienci. To jak, ruszamy w drogę?
