strategia marki

PLAN, PO KTÓRY MUSISZ SIĘGNĄĆ

A przynajmniej powinieneś. Oczywiście, o ile planujesz zostać w biznesie na dłużej i to z sukcesami. Wierz nam, działanie po omacku to zły pomysł. Mamy lepszy, a właściwie dwa. Strategia marki i dobry key visual — oto one. Razem sprawią, że będziesz wiedzieć, dokąd idziesz, a to ważniejsze niż myślisz.

kreatywna grafika artystyczna oparta na obrazie Napoleona autorstwa Jacques-Louis Davida

Lubimy tworzyć, planować i rozkręcać zaplanowane działania. Lubimy biznes, dlatego mamy nadzieję, że będziemy mogli Ci pomóc. Opracujemy niezbędną strategię, zaprojektujemy key visual. Mówiąc obrazowo — wspólnie z Tobą przygotujemy mapę, jaka pokaże Ci, w którą stronę iść, jak stamtąd wrócić i po drodze nie zabłądzić, a przy tym pozyskać sporo nowych klientów.

Być może zadajesz sobie pytanie, czym tak naprawdę jest strategia marki. Nic dziwnego, w morzu marketingowych definicji i skrótów dość łatwo utonąć. Już tłumaczymy — w prostych, konkretnych słowach rzecz jasna.

projekt etykiety kremu do twarzy

Czym jest strategia marki?

porównanie trzech strategii reklamowych na przykładzie różnych marek

Strategia marki to tak naprawdę plan działania, który ma pomóc w wypracowaniu określonego postrzegania marki, jej charakteru, wartości w oczach klientów. Wszystko w ujęciu długofalowym, z założeniem, że całość ma służyć konkretnym celom, również ujętym w strategii.

Co zyskasz dzięki strategii marki?

Wszystko to co zgodne z planem. Strategie marki opracowuje się w oparciu o uzyskanie konkretnych celów. To właśnie one są tymi korzyściami, a to jak będzie wyglądała strategia jest od nich ściśle uzależnione. Czytaj dalej a opowiemy Ci więcej:

spójny wizerunek marki na przykładzie opakowań suplementów Thrivebe

zadbaj o unikalny wizerunek

Zbudujesz silną i spójną markę, która w oczach odbiorców będzie jawić się dokładnie tak, jak zaplanujesz. To niezwykle ważne, zwłaszcza w zalewie brandów bez charakteru, bez tego czegoś, co sprawia, że zapamiętujemy je na dłużej. Pozwól, aby w Twoich działaniach promocyjnych wybrzmiał charakter marki i wartości, jakie za sobą niesie.

przykład zdjęcia reklamowego

stwórz plan doskonały

Będziesz mógł dokładnie zaplanować działania, a później zmierzyć, w jakim stopniu udało się zrealizować założone cele. Pamiętaj, że wykonywane akcje promocyjne zawsze powinny być poddawane ocenie. Tylko wówczas będziesz wiedział, czy są opłacalne, czy może warto dokonać korekty i przestać tracić pieniądze. Aby jednak móc coś ocenić, musisz mieć rozplanowany plan działania i jasno wskazane cele. Tutaj na scenę wchodzi strategia marki.

zdjęcie produktowe, projekt etykiety i logo

inspiruj swoją marką

Aby stworzyć silną, aktywną społeczność wokół marki, musi być ona jakaś. Może inspirować, wspierać, zaskakiwać — opcji jest naprawdę dużo. Strategia marki pomoże w określeniu jej charakteru, a co za tym idzie, wpłynie na jej odbiór w oczach konsumentów. Wówczas budowa zaangażowanej społeczności stanie się zdecydowanie łatwiejsza.

Jak Napoleon
Bonaparte

Celem naszych strategii jest przede wszystkim skuteczność i nastawienie na osiągnięcie celu. Nie zawsze jest to proste, ale w każdym przypadku niezwykle satysfakcjonujące. Każda taka udana operacja to dla nas kolejne trofeum, które daje masę motywacji. Ta z kolei stanowi nasz oręż.

Ty też możesz zawalczyć z nami o swoje cele. Wystarczy, że do nas napiszesz.

kreatywna fotografia reklamowa

– PRZERWA NA REKLAMĘ –

Zobacz kilka
naszych realizacji

Thrivebe Food

element identyfikacji wizualnej firmy Thrivebe Food

Efa Pharm

fotografia reklamowa kosmetyków z modelką
kreatywna kampania do social media

Dr.Gloderm

Strategia marki — Q&A
(kto pyta, nie błądzi, racja?)

Czy już działająca firma może skorzystać ze strategii marki?

Oczywiście, że tak! Nawet jeśli Twoja firma jest obecna na rynku od wielu lat, powinieneś sięgnąć po strategię marki. Jeśli jesteś zadowolony z tego, jak odbierają Cię klienci — świetnie, ale jeżeli nie zaplanujesz działań i nie określisz celów, to za jakiś czas możesz być odbierany zupełnie inaczej. Natomiast, gdy nie cieszy Cię pozycja Twojej firmy, tym bardziej sięgnij po strategię i działaj, aby to zmienić.

Co wyróżnia dobrą strategię marki?

Spójność, konsekwencja i nastawienie na realizację celów. Co ważne, strategia to nie kampania, dlatego powinna przedstawiać wszystkie działania w ujęciu długofalowym. Zwróć też uwagę, aby jej rezultaty były mierzalne, tylko wtedy przekonasz się, czy przyniosła zamierzony skutek.

Komu przyda się opracowanie strategii marki?

Absolutnie wszystkim. Strategia marki, podobnie jak strategia marketingowa to w dzisiejszych czasach obowiązek. Każda firma skorzysta na jej wdrożeniu — mała, duża, rodzinna, produkcyjna, usługowa itd.

let’s get brand 

let’s get brand 

Po nitce
do celu

Pomożemy Ci w opracowaniu strategii mądrej i przemyślanej. Zyskasz plan działania, który jak po nitce poprowadzi Cię do sukcesu. Dróg jest naprawdę wiele. Pozwól nam zaproponować trasę, na której końcu czekają klienci. To jak, ruszamy w drogę?

Inne usługi w ramach brandingu: