reklama outdoor

CZAS WYJŚĆ NA ZEWNĄTRZ

Reklama outdoorowa, czyli zewnętrzna to narzędzie promocji, po które warto sięgnąć. Dlaczego? Ponieważ z założenia ma ona ogromny zasięg, ale też pozwala na stworzenie wielu pomysłowych kreacji, które mogą na stałe zagościć w świadomości odbiorców. Chętnie wyjdziemy z Twoją reklamą do ludzi i przygotujemy projekty nie do podrobienia.

bilbord promocyjny marki so!flow

Reklamy outdoorowe to dla wielu osób kolejny krok w promocji produktów, czy usług. Wyjście z przekazem reklamowym na zewnątrz często kojarzy się z wielkimi nakładami, dużym formatem i billboardami zajmującymi pół skrzyżowania. Cóż, czasem faktycznie tak jest, duże kampanie wciąż są popularne i nic dziwnego, skoro przynoszą odpowiednie rezultaty. Warto jednak spojrzeć na reklamę outdoorową od innej strony, nie rozmiaru, a po prostu umiejscowienia w przestrzeni miejskiej. Przecież mniejsze reklamy także funkcjonują na zewnątrz i — gwarantujemy — mają się świetnie. Dobrze o tym pomyśleć, gdy projektujemy działania promocyjne.

projekt okleiny na samochód firmowy

Co robimy i jak to robimy — reklama zewnętrzna w nowoczesnym wydaniu

pionowy szyld reklamowy restauracji

Aby ustalony przekaz reklamowy był łatwy do zrozumienia i w pierwszej kolejności trafiał do klienta, skupiamy się na dopasowaniu reklamy do przestrzeni, w jakiej ma się znaleźć. Prawdziwa sztuka to umiejętność odpowiedniego wkomponowania nowych elementów w już istniejące konstrukcje.

Nasza praca poprzedzona jest obszernym briefingiem, dzięki któremu jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć Twój produkt, całą markę wraz z ideą, jaka za nią stoi. Pomaga to w przygotowaniu reklamy maksymalnie dopasowanej do Twoich oczekiwań. W rezultacie powstaje gotowy projekt, który będzie niezwykle cennym elementem Twoich działań promocyjnych.

Reklama outdoorowa to nie tylko billboardy. W tym zbiorze znajdziesz też wiele innych, równie ciekawych formatów. Zajmujemy się m.in. projektowaniem: billboardów, paneli reklamowych citylight, plakatów, reklam wielkoformatowych (np. wieszanych na budynkach).

To oczywiście wycinek tego, co robimy dla naszych klientów. Możemy zaprojektować każdy przekaz reklamowy, jaki ma być umieszczony w przestrzeni miejskiej. Powyższe wybierane są najczęściej, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by nieco uciec od klasyki i przygotować coś nowego — np. fluorescencyjną folię na samochód, czy intrygujące plakaty z ukrytym przekazem.

Co zyskasz dzięki reklamie zewnętrznej?

Przede wszystkim olbrzymie zasięgi. Przykładowo billboard umieszczony przy ruchliwej ulicy dotrze do tysięcy osób dziennie. To świetne rozwiązanie, jeśli zależy nam na zwiększeniu świadomości marki. Obecna w przestrzeni miejskiej szybko zakorzeni się w umysłach przechodniów.

Poniżej przedstawiamy mocne cechy reklamy zewnętrznej:

wybierz swój format

Atutem z pewnością jest mnogość formatów. Sprawia to, że reklama zewnętrzna może zostać bez trudu dopasowana do założeń projektowych, jak też przestrzeni, w której ma zostać osadzona. Co zrozumiałe, wybór formatu zależy również od charakteru marki.

pionowy bilbord promujący kosmetyki do włosów w warszawskim metrze

zadbaj o dobry moment

Reklama outdoorowa może zostać wykorzystana, jako narzędzie promocji np. w trakcie rozmaitych wydarzeń kulturalnych. Kiedy w mieście pojawia się większa liczba osób z zewnątrz, nagle okazuje się, że zasięgi takiej reklamy rosną w niebywałym tempie. To świetna wiadomość dla reklamodawcy.

logotyp restauracji w formie neonu

wykorzystaj przestrzeń

Kampanie zorientowane na interakcję z konsumentem również często wykorzystują reklamy zewnętrzne, jako nośnik informacji. Plakaty, graffiti, ulotki — wszystko to może nagle pojawić się w przestrzeni miejskiej, zaintrygować i wciągnąć do gry nowych odbiorców. Warto o tym pomyśleć, bo warto być kreatywnym.

Jak zawsze — wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz Ty, Twoja marka i Twój produkt.

Chodźmy na
spacer

Wyjście do ludzi to dobra strategia, która procentuje m.in. zwiększeniem świadomości marki. Musimy pamiętać o tym, że reklama zewnętrzna z jednej strony, owszem, ma bardzo duże zasięgi, ale z drugiej jej odbiór jest dość mocno rozmyty, co sprawia, że o dopasowanej grupie docelowej możemy zapomnieć. Ważne jest, aby reklama outdoor była możliwie kreatywna, aby przyciągnęła i utrzymała uwagę osób spoza Twojej grupy odbiorców.

Zainteresowany? Napisz do nas, opowiemy Ci jeszcze więcej.

fotograficzna wystawa w galerii handlowej

– PRZERWA NA REKLAMĘ –

Zobacz kilka
naszych realizacji

Elfa Pharm

projekt graficzny etykiet kosmetyków

kosmetyki so!flow

Opakowania kosmetyków marki so!flow
fotografia reklamowa inspirowana malarstwem Vincenta van Gogha

Strefa Zmian

Kilka często zadawanych pytań
— czyli Q&A

Ile czasu zajmuje przygotowanie reklamy outdoor?

Z reguły od kilku godzin do kilku dni. Czas jest uzależniony od zawartości oraz formatu. Jeżeli do wykonania projektu będziemy potrzebować wykonać sesję zdjęciową, to czas zdecydowanie się wydłuży. Ale wierz nam. Warto poczekać.

Czy cena za projekt jest uzależniona od formatu?

Format jest czymś co nie wpływa znacząco na cenę projektu. To zawartość warunkuje ile naszej pracy zostanie włożone w projekt dla osiągnięcia celu. Jedyny wpływ dużego formatu na cenę to dłuższy czas postprodukcji zdjęć lub czas renderingu wizualizacji. Nie są to jednak rzeczy, które zwielokrotniają cenę.

gimme baby one more ad 

gimme baby one more ad 

Reklama outdoorowa — skuteczna i ciekawa

Jeżeli chcesz działać, wykorzystując reklamę zewnętrzną — zgłoś się do nas. Dlaczego? Bo znamy się na niej i nie przygotujemy setnego takiego samego projektu, a raczej coś nowego, być może innego, a na pewno skutecznego. Do usłyszenia!

Inne usługi w ramach reklamy: