reklama outdoor
CZAS WYJŚĆ NA ZEWNĄTRZ
Reklama outdoorowa, czyli zewnętrzna to narzędzie promocji, po które warto sięgnąć. Dlaczego? Ponieważ z założenia ma ona ogromny zasięg, ale też pozwala na stworzenie wielu pomysłowych kreacji, które mogą na stałe zagościć w świadomości odbiorców. Chętnie wyjdziemy z Twoją reklamą do ludzi i przygotujemy projekty nie do podrobienia.
Reklamy outdoorowe to dla wielu osób kolejny krok w promocji produktów, czy usług. Wyjście z przekazem reklamowym na zewnątrz często kojarzy się z wielkimi nakładami, dużym formatem i billboardami zajmującymi pół skrzyżowania. Cóż, czasem faktycznie tak jest, duże kampanie wciąż są popularne i nic dziwnego, skoro przynoszą odpowiednie rezultaty. Warto jednak spojrzeć na reklamę outdoorową od innej strony, nie rozmiaru, a po prostu umiejscowienia w przestrzeni miejskiej. Przecież mniejsze reklamy także funkcjonują na zewnątrz i — gwarantujemy — mają się świetnie. Dobrze o tym pomyśleć, gdy projektujemy działania promocyjne.
Co robimy i jak to robimy — reklama zewnętrzna w nowoczesnym wydaniu
Aby ustalony przekaz reklamowy był łatwy do zrozumienia i w pierwszej kolejności trafiał do klienta, skupiamy się na dopasowaniu reklamy do przestrzeni, w jakiej ma się znaleźć. Prawdziwa sztuka to umiejętność odpowiedniego wkomponowania nowych elementów w już istniejące konstrukcje.
Nasza praca poprzedzona jest obszernym briefingiem, dzięki któremu jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć Twój produkt, całą markę wraz z ideą, jaka za nią stoi. Pomaga to w przygotowaniu reklamy maksymalnie dopasowanej do Twoich oczekiwań. W rezultacie powstaje gotowy projekt, który będzie niezwykle cennym elementem Twoich działań promocyjnych.
Reklama outdoorowa to nie tylko billboardy. W tym zbiorze znajdziesz też wiele innych, równie ciekawych formatów. Zajmujemy się m.in. projektowaniem: billboardów, paneli reklamowych citylight, plakatów, reklam wielkoformatowych (np. wieszanych na budynkach).
To oczywiście wycinek tego, co robimy dla naszych klientów. Możemy zaprojektować każdy przekaz reklamowy, jaki ma być umieszczony w przestrzeni miejskiej. Powyższe wybierane są najczęściej, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by nieco uciec od klasyki i przygotować coś nowego — np. fluorescencyjną folię na samochód, czy intrygujące plakaty z ukrytym przekazem.
Co zyskasz dzięki reklamie zewnętrznej?
Przede wszystkim olbrzymie zasięgi. Przykładowo billboard umieszczony przy ruchliwej ulicy dotrze do tysięcy osób dziennie. To świetne rozwiązanie, jeśli zależy nam na zwiększeniu świadomości marki. Obecna w przestrzeni miejskiej szybko zakorzeni się w umysłach przechodniów.
Poniżej przedstawiamy mocne cechy reklamy zewnętrznej:
Jak zawsze — wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz Ty, Twoja marka i Twój produkt.
Chodźmy na
spacer
Wyjście do ludzi to dobra strategia, która procentuje m.in. zwiększeniem świadomości marki. Musimy pamiętać o tym, że reklama zewnętrzna z jednej strony, owszem, ma bardzo duże zasięgi, ale z drugiej jej odbiór jest dość mocno rozmyty, co sprawia, że o dopasowanej grupie docelowej możemy zapomnieć. Ważne jest, aby reklama outdoor była możliwie kreatywna, aby przyciągnęła i utrzymała uwagę osób spoza Twojej grupy odbiorców.
– PRZERWA NA REKLAMĘ –
Zobacz kilka
naszych realizacji
Kilka często zadawanych pytań
— czyli Q&A
Ile czasu zajmuje przygotowanie reklamy outdoor?
Z reguły od kilku godzin do kilku dni. Czas jest uzależniony od zawartości oraz formatu. Jeżeli do wykonania projektu będziemy potrzebować wykonać sesję zdjęciową, to czas zdecydowanie się wydłuży. Ale wierz nam. Warto poczekać.
Czy cena za projekt jest uzależniona od formatu?
Format jest czymś co nie wpływa znacząco na cenę projektu. To zawartość warunkuje ile naszej pracy zostanie włożone w projekt dla osiągnięcia celu. Jedyny wpływ dużego formatu na cenę to dłuższy czas postprodukcji zdjęć lub czas renderingu wizualizacji. Nie są to jednak rzeczy, które zwielokrotniają cenę.
gimme baby one more ad
gimme baby one more ad
Reklama outdoorowa — skuteczna i ciekawa
Jeżeli chcesz działać, wykorzystując reklamę zewnętrzną — zgłoś się do nas. Dlaczego? Bo znamy się na niej i nie przygotujemy setnego takiego samego projektu, a raczej coś nowego, być może innego, a na pewno skutecznego. Do usłyszenia!