kampania 360
TWOJA MARKA NA OKRĄGŁO
Działania promocyjne w ramach kampanii 360 to coś, co może być Twoją przepustką do pierwszej ligi. Jesteśmy zdania, że skoordynowane prace reklamowe w wielu punktach styku potencjalnych klientów z marką to ogromna siła, na jaką warto postawić. Efekt synergii — brzmi, jak slang szalonych naukowców, ale cóż… — potrafi zdziałać cuda. Opowiemy Ci o nich.
Zacznijmy od tego, czym tak naprawdę jest marketing 360 stopni. Otóż chodzi tutaj o wykorzystanie wszystkich kanałów promocji w sposób zintegrowany. Holistyczne podejście pomaga w przemyślanej i trwałej budowie świadomości marki. W przypadku takich działań promocyjnych bardzo ważnym elementem jest ich szczegółowy monitoring potrzebny do analizowania bezpośredniej reakcji konsumentów.
Wiemy, że to wszystko brzmi nieco zagmatwanie, dlatego w tym miejscu postaramy się wyjaśnić to szybko i prosto. Wyobraź sobie, że wrzucasz do jednego worka firmową stronę internetową, działania search engine marketing (a więc marketing prowadzony w wyszukiwarce), media społecznościowe, direct marketing, tradycyjne media i pozostałe kanały reklamowe. Następnie przygotowujesz strategię, która uwzględnia je wszystkie i — co niezwykle ważne — sprawia, że komunikaty są spójne niezależnie od tego, gdzie są prezentowane i jaką mają formę. To wszystko. Oto kampanie 360 stopni.
Wiesz już, o czym mowa. Sprawdźmy więc, jak takie podejście może Ci pomóc.
Czary-mary dla potencjalnych klientów, czyli coś za mną chodzi…
Odpowiednio zintegrowane i dobrze zaprojektowane działania w ramach kampanii 360 są w stanie otoczyć konsumentów Twoją marką z każdej strony. Sztuka polega na tym, aby zrobić to w sposób, który nie zirytuje, a zaintryguje. Co więcej, należy zadbać o to, żeby przekaz reklamowy w poszczególnych kanałach wspierał się wzajemnie i uzupełniał.
Korzyści i tajniki
direct marketingu
Idąc tym tropem, każda rozsądna agencja marketingowa priorytetem uczyni określenie grupy docelowej. Tylko wówczas jesteśmy w stanie zaprojektować kampanię, która okaże się maksymalnie skuteczna. Każdy przekaz musi być dopasowany do odbiorców, a co za tym idzie, również narzędzia marketingowe należy wybierać w tym kontekście. Jesteśmy przekonani, że kilka spotkań, wypita kawa, czy dwie zaprowadzi nas do miejsca, w którym doskonale zrozumiemy Twoją markę, produkty i to, co chcesz osiągnąć. Naszą siłą jest to, że bardzo lubimy marketing, ale jeszcze bardziej ludzi.
Ok, wiemy — co, kto i jak. Teraz sprawdźmy, w czym może pomóc Ci marketing 360 stopni.
Bez
ograniczeń
Wsparciem dla wymienionych działań może być direct marketing lub organizowane eventy. Można też promować firmę z pomocą tradycyjnych mediów (prasa, radio, TV). Kampanie 360 dają Ci nieograniczony potencjał. We współpracy z ekspertami będziesz w stanie go wykorzystać i przekuć w sukces biznesowy.
Bo każdy kanał to nasz ulubiony kanał. Marketingowy rzecz jasna. Jednak nie zawsze będziesz potrzebował pomocy na wszystkich frontach. Zadzwoń do nas, doradzimy Ci, które w Twoim przypadku są najważniejsze i jak możemy tchnąć w nie nową duszę.
– PRZERWA NA REKLAMĘ –
Zobacz kilka
naszych realizacji
Elfa Pharm
kosmetyki so!flow
by Vis Plantis
Dr. Gloderm
Marketing 360 — Q&A
Co z kampaniami 180?
Nic, są jak najbardziej wskazane. Wszystko zależy od tego, jakich kanałów sprzedażowych i reklamowych potrzebujesz oraz od Twojej grupy docelowej. Niekiedy wystarczy podrasować firmowe i produktowe strony internetowe, innym razem warto zadbać o marketing bezpośredni, czy social media marketing. Jak zawsze, jest to kwestia indywidualna.
W takim razie może marketing 720?
A czemu nie? Nowe kanały reklamowe powstają nieustannie. Warto trzymać rękę na pulsie, dbać nie tylko o skuteczność reklamy internetowej, ale też obserwować i wykorzystywać pojawiające się trendy.
Dlaczego lepiej działać kompleksowo?
Ponieważ tylko wówczas można osiągnąć efekt synergii. Dobrze zaprojektowany marketing 360 integruje ze sobą wszystkie opcje — od direct marketingu przez działania w mediach społecznościowych, aż po artykuły sponsorowane zamieszczane na zewnętrznych portalach. W rezultacie zyskujemy niebywałą energię, jaką możemy wykorzystać do przyciągnięcia klientów.
Ile kosztuje opracowanie kampanii 360?
To zależy. Wpływ na to ma ogromna liczba czynników. Skontaktuj się z nami, porozmawiamy, poznamy się lepiej i wówczas będziemy mogli zaproponować Ci konkretną ofertę. Poza tym, z fajnymi to fajnie porozmawiać, także wiesz…
gimme baby one more ad
gimme baby one more ad
Agencja reklamowa, której możesz zaufać
Pamiętaj, że do każdego zlecenia podchodzimy z pełnym zaangażowaniem. Zaprojektujemy marketing 360, o jakim nie śniłeś. Wszystko po to, aby potencjalni klienci zmienili się po prostu w klientów.
Pink Sfinks to szczególna agencja marketingowa, która sprawi, że Twoja obecność w mediach społecznościowych nabierze koloru, direct marketing stanie się piekielnie skuteczny, a Ty wyjątkowo szczęśliwy! Odezwij się do nas — czekamy z niecierpliwością.