kampania 360

TWOJA MARKA NA OKRĄGŁO

Działania promocyjne w ramach kampanii 360 to coś, co może być Twoją przepustką do pierwszej ligi. Jesteśmy zdania, że skoordynowane prace reklamowe w wielu punktach styku potencjalnych klientów z marką to ogromna siła, na jaką warto postawić. Efekt synergii — brzmi, jak slang szalonych naukowców, ale cóż… — potrafi zdziałać cuda. Opowiemy Ci o nich.

kampania 360 łączy w sobie różne metody dotarcia do klienta

Zacznijmy od tego, czym tak naprawdę jest marketing 360 stopni. Otóż chodzi tutaj o wykorzystanie wszystkich kanałów promocji w sposób zintegrowany. Holistyczne podejście pomaga w przemyślanej i trwałej budowie świadomości marki. W przypadku takich działań promocyjnych bardzo ważnym elementem jest ich szczegółowy monitoring potrzebny do analizowania bezpośredniej reakcji konsumentów.

Wiemy, że to wszystko brzmi nieco zagmatwanie, dlatego w tym miejscu postaramy się wyjaśnić to szybko i prosto. Wyobraź sobie, że wrzucasz do jednego worka firmową stronę internetową, działania search engine marketing (a więc marketing prowadzony w wyszukiwarce), media społecznościowe, direct marketing, tradycyjne media i pozostałe kanały reklamowe. Następnie przygotowujesz strategię, która uwzględnia je wszystkie i — co niezwykle ważne — sprawia, że komunikaty są spójne niezależnie od tego, gdzie są prezentowane i jaką mają formę. To wszystko. Oto kampanie 360 stopni.

Wiesz już, o czym mowa. Sprawdźmy więc, jak takie podejście może Ci pomóc.

reklama w postaci bilboardu podnosząca świadomość marki

Czary-mary dla potencjalnych klientów, czyli coś za mną chodzi…

agencje marketingowe wykorzystują możliwość monitorowania skuteczności reklamy dostosowanej do potrzeb firmy

Odpowiednio zintegrowane i dobrze zaprojektowane działania w ramach kampanii 360 są w stanie otoczyć konsumentów Twoją marką z każdej strony. Sztuka polega na tym, aby zrobić to w sposób, który nie zirytuje, a zaintryguje. Co więcej, należy zadbać o to, żeby przekaz reklamowy w poszczególnych kanałach wspierał się wzajemnie i uzupełniał.

Korzyści i tajniki
direct marketingu

Idąc tym tropem, każda rozsądna agencja marketingowa priorytetem uczyni określenie grupy docelowej. Tylko wówczas jesteśmy w stanie zaprojektować kampanię, która okaże się maksymalnie skuteczna. Każdy przekaz musi być dopasowany do odbiorców, a co za tym idzie, również narzędzia marketingowe należy wybierać w tym kontekście. Jesteśmy przekonani, że kilka spotkań, wypita kawa, czy dwie zaprowadzi nas do miejsca, w którym doskonale zrozumiemy Twoją markę, produkty i to, co chcesz osiągnąć. Naszą siłą jest to, że bardzo lubimy marketing, ale jeszcze bardziej ludzi.

Ok, wiemy — co, kto i jak. Teraz sprawdźmy, w czym może pomóc Ci marketing 360 stopni.

ulotka dla restauracji Vegnic wyróżniająca się na tle konkurencji

daj się polubić

Jeśli do tej pory wydawało Ci się, że działania promocyjne przynoszą efekt w postaci zwiększenia świadomości marki, to musimy Cię ostrzec — strategia marketingu 360 spowoduje, że zaniemówisz. Zintegrowane działania, wiele kanałów komunikacji, uzupełniające się komunikaty, oto co sprawi, że Twój odbiorca zauważy, zrozumie i polubi Twoją markę.

elementy graficzne na social media dla dr.Gloderm

pokaż się w sieci

Media społecznościowe w marketingu 360 stopni to absolutna podstawa. Pomogą w skróceniu dystansu pomiędzy Twoją marką a konsumentem. W prosty sposób będziesz w stanie pokazać, jaki jesteś, jak się komunikujesz i jaka idea stoi za Twoim biznesem. To pierwszy krok do budowy zaangażowanej społeczności.

optymalizacja stron www na przykładzie serwisu internetowego marki Bishojo

wypracuj swoją pozycję

Kampanie 360 to także działania Search Engine Marketing (SEM), a więc takie, które są prowadzone w wyszukiwarce. W ich skład wchodzą m.in. kampanie linków sponsorowanych, optymalizacja strony www, czy pozycjonowanie, gdzie ważny jest odpowiedni dobór słów kluczowych. Zaletą tych działań jest fakt, że nawet po zakończeniu kampanii Twoja strona www będzie zyskiwała większą widoczność w sieci.

reklama w internecie - google ads dla Elfa Pharm

wszyscy na Ciebie czekają

Reklama internetowa pomoże w stosunkowo szybkim zwiększeniu liczby klientów. Systemy takie jak Google Ads umożliwiają dotarcie do osób zainteresowanych Twoimi usługami bądź produktami. Stąd już tylko krok do sprzedaży. Może ona doskonale współgrać z działaniami SEM, wspierając ruch organiczny ruchem płatnym.

Bez
ograniczeń

Wsparciem dla wymienionych działań może być direct marketing lub organizowane eventy. Można też promować firmę z pomocą tradycyjnych mediów (prasa, radio, TV). Kampanie 360 dają Ci nieograniczony potencjał. We współpracy z ekspertami będziesz w stanie go wykorzystać i przekuć w sukces biznesowy.

Bo każdy kanał to nasz ulubiony kanał. Marketingowy rzecz jasna. Jednak nie zawsze będziesz potrzebował pomocy na wszystkich frontach. Zadzwoń do nas, doradzimy Ci, które w Twoim przypadku są najważniejsze i jak możemy tchnąć w nie nową duszę.

kampania 360 Elfa Pharm, która gwarantuje jej widoczność i większą popularność

– PRZERWA NA REKLAMĘ –

Zobacz kilka
naszych realizacji

Elfa Pharm

projekt graficzny etykiet kosmetyków

kosmetyki so!flow
by Vis Plantis

sesja zdjęciowa produktowa w wodzie
kreatywna kampania do social media

Dr. Gloderm

Marketing 360 — Q&A

Co z kampaniami 180?

Nic, są jak najbardziej wskazane. Wszystko zależy od tego, jakich kanałów sprzedażowych i reklamowych potrzebujesz oraz od Twojej grupy docelowej. Niekiedy wystarczy podrasować firmowe i produktowe strony internetowe, innym razem warto zadbać o marketing bezpośredni, czy social media marketing. Jak zawsze, jest to kwestia indywidualna.

W takim razie może marketing 720?

A czemu nie? Nowe kanały reklamowe powstają nieustannie. Warto trzymać rękę na pulsie, dbać nie tylko o skuteczność reklamy internetowej, ale też obserwować i wykorzystywać pojawiające się trendy.

Dlaczego lepiej działać kompleksowo?

Ponieważ tylko wówczas można osiągnąć efekt synergii. Dobrze zaprojektowany marketing 360 integruje ze sobą wszystkie opcje — od direct marketingu przez działania w mediach społecznościowych, aż po artykuły sponsorowane zamieszczane na zewnętrznych portalach. W rezultacie zyskujemy niebywałą energię, jaką możemy wykorzystać do przyciągnięcia klientów.

Ile kosztuje opracowanie kampanii 360?

To zależy. Wpływ na to ma ogromna liczba czynników. Skontaktuj się z nami, porozmawiamy, poznamy się lepiej i wówczas będziemy mogli zaproponować Ci konkretną ofertę. Poza tym, z fajnymi to fajnie porozmawiać, także wiesz…

gimme baby one more ad 

gimme baby one more ad 

Agencja reklamowa, której możesz zaufać

Pamiętaj, że do każdego zlecenia podchodzimy z pełnym zaangażowaniem. Zaprojektujemy marketing 360, o jakim nie śniłeś. Wszystko po to, aby potencjalni klienci zmienili się po prostu w klientów.

Pink Sfinks to szczególna agencja marketingowa, która sprawi, że Twoja obecność w mediach społecznościowych nabierze koloru, direct marketing stanie się piekielnie skuteczny, a Ty wyjątkowo szczęśliwy! Odezwij się do nas — czekamy z niecierpliwością.

Inne usługi w ramach reklamy: