digital marketing

digital marketing

wizualizacja linii produktowej

SPRZEDAŻ W CYFROWYM ŚWIECIE

Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach absolutna podstawa, jeśli chodzi o promocję marki, czy produktów. Z jednej strony cyfrowy, jak gdyby nie do końca prawdziwy, a z drugiej realny do granic, bo generujący olbrzymie zyski. W tym całym zamieszaniu dobrze mieć kogoś, kto poprowadzi nas dokładnie tam, gdzie chcemy dotrzeć. Jesteśmy tym kimś — mamy pomysły, umiejętności i znamy dobrą drogę. Czas zacząć działać.

Dziś szeroko rozumiana sieć jest bardzo często pierwszym i głównym punktem styku z marką. Choćby z tego powodu trzeba zadbać o tę przestrzeń, dopilnować, aby doświadczenie klienta było pozytywne, pozbawione jakichkolwiek nieprzyjemności. Również pozyskiwanie zainteresowania naszymi produktami poprzez internet może okazać się skuteczne, a wszystko przez to, że w działaniach prowadzonych online tkwi ogromny potencjał. Jest to przecież miejsce, gdzie po pierwsze znajdziemy każdą grupę docelową, a po drugie w stosunkowo prosty sposób możemy testować nasze kampanie reklamowe.

responsywna strona internetowa

Czas skończyć zabawę, czyli digital marketing na serio

wizualizacja produktowa

To, że marketing internetowy może uprawiać niemal każdy, nie znaczy, że każdy będzie osiągać właściwe wyniki. Chociaż próg wejścia jest niski, to trzeba mieć ogromną wiedzę i umiejętności, aby zaprojektować kampanie we właściwy sposób. Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz znać się na wszystkim, od tego masz nas. O digital marketingu wiemy wiele i bardzo chętnie wykorzystamy tę wiedzę, aby pomóc Ci podbić kolejne rynki!

Korzyści z
marketingu
internetowego

Korzyści z wirtualnego marketingu są zbliżone do tych wynikających z reklamy rzeczywistej – zwiększenie świadomości, sprzedaży, rozpoznawalności a także pozyskiwanie nowych klientów. Różnica natomiast polega na zasięgach digital marketingu, które są znacznie większe niż w przypadku klasycznych reklam. Dodatkowo marketing w sieci to stosunkowo nowe zjawisko, które wciąż się rozwija, a dzięki temu jego skuteczność z roku na rok jest wyższa. Zobacz dlaczego warto inwestować w digital marketing:

projekt aplikacji mobilnej

medium globalne

Niemal każdy jest w sieci. Aktualnie szacuje się, że ponad 92 procent polskich gospodarstw domowych ma dostęp do internetu. To miliony potencjalnych klientów, do jakich możesz trafić. Tak naprawdę spełnił się sen każdego marketera — powstało jedno miejsce, w którym są wszyscy. Wystarczy dobrze zaprojektowana kampania, aby zwiększyć sprzedaż.

reklama w formie screeningu na portalu internetowym

kontroluj sytuację

Digital marketing pozwala określać różne cele. To istotne zwłaszcza w przypadku działań długofalowych. Możesz działać błyskawicznie i korygować to, co korekty wymaga. Niezależnie od tego, czy chcesz budować społeczność wokół marki, zwiększać jej popularność, czy pozyskiwać czytelników firmowego bloga — zrobisz to w sieci.

kampania do social media marki Gloderm

skróć dystans

Internet skraca dystans pomiędzy marką a konsumentem. Możesz wykorzystać to i krok po kroku budować zaangażowaną społeczność wokół marki. To najlepsza droga do zwiększenia sprzedaży i wzrostu Twojej firmy. Dobrze o niej pamiętać, gdy planujemy szereg działań promocyjnych.

fotografia wizerunkowa inspirowana twórczością Gustava Klimta

strzel w dziesiątkę

Internet pozwala bez większego trudu dotrzeć do określonej grupy docelowej. Choćby była ona nie wiadomo jak specyficzna, przy odrobinie wysiłku — uda się! Systemy reklam w wyszukiwarce, czy media społecznościowe, to prosty sposób do poznania osób spełniających nasze wytyczne.

Dysponujemy dużym doświadczeniem. W tej, czy innej formie jesteśmy obecni na rynku od wielu lat. Dzięki temu mogliśmy obserwować, jak zmienia się jego struktura, które trendy zyskują popularność, a jakie odchodzą w niepamięć. Marketing internetowy stał się kluczowy w promocji, zarówno w sektorach B2C (Business to Customer), jak i B2B (Business to Business).

Nasz przepis
na sukces

Jeśli chodzi o nasz styl pracy, to bazuje on na… rozmowie. Tak, dobrze przeczytałeś. Musimy przecież wiedzieć, jaka jest Twoja firma, do kogo kierujesz swoje komunikaty, czego oczekujesz od prowadzonych działań. Tylko wówczas będziemy w stanie stworzyć to, na co zasługujesz, a więc przemyślaną kampanię promocyjną skierowaną do właściwego odbiorcy.

Digital marketing w naszym wydaniu to:

i’m blue dabl di digital 

i’m blue dabl di digital 

A teraz trochę o tym, co możemy dla Ciebie zrobić. Budujemy niezwykłe strony internetowe, a także projektujemy interfejsy w zgodzie z zasadami UX/UI. Współpracujemy ze specjalistami ds. SEO, copywriterami, czy grafikami, aby tworzyć dla Ciebie najlepsze projekty i dbać o ich widoczność w sieci. Możemy też przygotować animacje reklamowe i reklamy innego typu, kreatywnie i zgodnie z założeniami. To tylko kropla w morzu możliwości — skontaktuj się z nami, a dokładnie wyjaśnimy, co możemy dla Ciebie zrobić.

– PRZERWA NA REKLAMĘ –

Zobacz kilka
naszych realizacji

Elfa Pharm

projekt graficzny etykiet kosmetyków

Strefa Zmian

Beata Poźniak w stylizowanej sesji wizerunkowej inspirowanej Gustavem Klimtem
projekt opakowania suplementów diety

Thrivebe Food

Marketing internetowy — Q&A

Jakich obszarów dotyczy digital marketing?

Szeroko rozumianych multimediów, internetu — marketingu w wyszukiwarkach, mediów społecznościowych, poczty e-mail. Niemal wszędzie tam, gdzie pojawiają się urządzenia elektroniczne, możemy wykorzystać digital marketing.

Jak powstają materiały digital?

Przy wsparciu zaufanych specjalistów. Nikt nie jest alfą i omegą, a umiejętność współpracy to cenna rzecz. Specjaliści SEO, programiści, copywriterzy — znamy najlepszych i właśnie z nimi współpracujemy.

Czy warto inwestować w digital marketing?

Tak. Czy chcesz tego, czy nie digital marketing to jedna z podstawowych przestrzeni, w których musisz promować swoją firmę. Wydaje się, że bez wykorzystania cyfrowych możliwości nie da się dziś z sukcesem wprowadzać na rynek nowych produktów, czy marek.

Nie zostań
w tyle

Świat się zmienił i jeśli nie dotrzymasz mu kroku, to może okazać się, że Twoja marka zostanie zapomniana. A tego przecież nikt nie chce. Choć, przypomnijmy im o Tobie i tym, co możesz zaoferować!