« realizacje

producent żywności

białe logo marki thrivebe

ROK

2022

ZAKRES

projektowanie opakowań,
projekt sklepu internetowego,
rebranding,
fotografia reklamowa,
wizualizacje produktowe,
materiały POS

Thrivebe Food to polski producent szybkich, pełnowartościowych posiłków w zdrowym wydaniu. Głównym atutem tych produktów jest naturalny, zbilansowany skład, zawartość adaptogenów oraz pochodzenie roślinne

today
for
better
tomorrow.

Mieliśmy do zrobienia dwie rzeczy – zaprojektować wyróżniające się w tłumie opakowania i stworzyć intuicyjny sklep internetowy. Wszystko miało być wizualną bombą.

kobieta pije zielony koktail
fotografia do reklam internetowych
zdjęcie reklamowe na zielonym tle
zdjęcie reklamowe z owocami

Przy okazji zajęliśmy się też odświeżeniem logotypu firmy oraz przygotowaniem innych materiałów promocyjnych.

branding

<
>

Ikony

ikony zaprojektowane do opakowańikonografika zaprojektowana dla marki spożywczej

Refresh logo

redesign logo marki thriveberebranding logo thrivebe

Typografia

typografia markitypografia marki

Kolorystyka

kolorystyka marki thrivebekolorystyka marki
Motyw graficzny na opakowaniach inspirowany mapą topograficzną

Kolory przewodnie opakowań

dodatkowa kolorystyka marki thrivebekolorystyka i motyw graficzny marki thrivebe

Ikony

ikony zaprojektowane do opakowańikonografika zaprojektowana dla marki spożywczej

Refresh logo

redesign logo marki thriveberebranding logo thrivebe

Refresh logo

redesign logo marki thriveberebranding logo thrivebe

Aby budować skojarzenia związane z naturą postawiliśmy na linie topograficzne, które posłużyły nam jako główny element designu.

Gradacja kolorystyczna teł opakowań odpowiada wielkości ładunku kalorycznego przypadającego na jedną porcję danego posiłku.

rodzina opakowań marki ThriveBe
rodzina opakowań dla firmy Thrivebe Food

Wszystko dopełniliśmy subtelnym gradientem i metalizą, które mają podkreślać klasę premium produktu.

element identyfikacji wizualnej firmy Thrivebe Food

sklep
internetowy

Strona www miała być bardzo charakterystyczna i miała zwracać uwagę odbiorców na zdrowie i naturalne składy produktów

Wszystkie założenia ubraliśmy w aktualne trendy i dopełniliśmy o charakterystyczne elementy marki.

Jak wyszło – oceń to sam.

widok zaprojektowanej strony internetowej

WERSJA MOBILNA

materiały POS

Zobacz też kilka innych materiałów jakie przygotowaliśmy dla Thrivebe.

ulotka z podziękowaniem używana w wysyłkach

KARTA Z PODZIĘKOWANIEM ZA ZAKUPY

materiały POS

Zobacz też kilka innych materiałów jakie przygotowaliśmy dla Thrivebe.

KATALOG

projekt katalogu produktowego

KATALOG

Repertuar naszych pomysłów nie zna granic! A przynajmniej my ich jeszcze nie poznaliśmy. Możesz się o tym przekonać i rzucić nam wyzwanie.

inne projekty

sesja zdjęciowa produktowa w leśnym charakterze

Vis Plantis

neon z logotypem restauracji Projekt Strzelnica

restauracja
Projekt Strzelnica