rebranding
DRUGA SZANSA DLA TWOJEJ FIRMY
Każdy zasługuje na drugą szansę, Ty i Twój biznes również. Co więcej, często to właśnie drugie podejście okazuje się strzałem w dziesiątkę. Rebranding marki nie musi być trudny, nieprzyjemny i nieskuteczny. Wręcz przeciwnie, może być ciekawym, efektywnym procesem. Wystarczy wybrać dobrych ludzi, którzy pomogą Ci złapać drugi oddech. I wiesz co? Właśnie ich znalazłeś.
Jesteśmy pewni, że wspólnie możemy na fundamencie tego, co dotąd udało Ci się zbudować, stworzyć nową jakość, która porwie konsumentów, a Tobie przyniesie zysk. Ponowny proces budowania wizerunku marki może mieć wiele oblicz. Nie zawsze trzeba wszystko burzyć. Niekiedy wystarczy lekka zmiana marketingu firmy, odświeżenie identyfikacji wizualnej, czy strategii marki. Wszystko zależy od tego, w jakim punkcie aktualnie znajduje się Twój biznes.
Pora, abyś odpowiedział na jedno pytanie — czy chcesz złapać drugą szansę i usprawnić swój biznes? Jeśli tak, świetnie, jesteśmy tu dla Ciebie, wystarczy, że się z nami skontaktujesz. Jeśli nie, cóż, czytaj dalej, a — głęboko w to wierzymy — uda nam się pokazać, że zasługujesz na drugi oddech. Proces rebrandingu może Ci go dać.
Czym jest rebranding?
Zmianą. W dodatku na lepsze.
Szczerze mówiąc, jesteśmy fanami tego, co może zaoferować dobry i mądry rebranding. To przemiana Twojej identyfikacji wizualnej, oferty, marketingu — jednym słowem, wszystkiego, co wymaga zmiany, po to, aby zapisać się w świadomości konsumentów.
Rebranding może dotykać rzeczy najważniejszych — np. strategii marki, ale także objąć te mniej ważne — jak, dajmy na to, materiały firmowe. Możliwości jest wiele, tak samo, jak dróg do Twojego sukcesu. Właśnie dlatego w pierwszej kolejności musimy się nieco lepiej poznać. Dopiero wówczas będziemy mogli stworzyć strategię działania, tak, aby przeprowadzony rebranding okazał się skuteczny.
Zapisz się w świadomości konsumentów…
… czyli o tym, co możesz zyskać.
Rebranding może przynieść świetne rezultaty, dzięki którym będziesz w stanie nie tylko dołączyć do wyścigu, ale bić się o czołowe lokaty. Sprawdźmy więc, co zyskasz, decydując się na to, aby przeprowadzić rebranding.
Nadal nie jesteś
pewien?
Zadzwoń, porozmawiamy i pomożemy Ci podjąć decyzję. Być może wcale nie musiałbyś wiele zmieniać w kwestii identyfikacji wizualnej. Kto wie. Może niewielkie zmiany wystarczą.
– PRZERWA NA REKLAMĘ –
Zobacz kilka
naszych realizacji
Rebranding. Q&A
Kiedy warto zdecydować się na rebranding?
To trudne pytanie. Jeśli jednak czujesz, że Twoja komunikacja jest nieskuteczna, design przestarzały, a konkurencja zaczyna Cię wyprzedzać, cóż, być może to czas na zmianę? Umówmy się w ten sposób — skontaktuj się z nami, omówimy temat i ustalimy, czy to dobry moment na rebranding.
Jak wdrożyć nowy branding?
Zdecydowanie. To istotny krok, dlatego musisz go jasno zakomunikować. Włożyłeś w to dużo, pracy, niech ludzie wiedzą, że idzie nowe!
Jak często odświeżać swoją markę?
To zależy od jej charakteru, od rynku, konkurencji i grupy docelowej. Niektóre firmy, jak np. BMW robią to regularnie, inne obstają przy dotychczasowym brandingu. Jest dużo zmiennych, dlatego — ponownie — zachęcamy do konsultacji.
let’s get brand
let’s get brand
Dobry rebranding, który potrafi pomóc
Rebranding marki — sklepu internetowego, firmy produkcyjnej, czy jakiejkolwiek innej — może okazać się dobrym wyjściem z trudnej sytuacji. Musisz tylko postawić na nas. Czekamy tu na Ciebie, mnożymy pomysły, aby móc się nimi z Tobą podzielić. Mamy przeczucie, że jeszcze sporo przed nami. Do usłyszenia!