materiały POS
KLASYKA, KTÓRA DZIAŁA
Rodzajów działań reklamowych jest cała masa. Od internetowych, które wykorzystują możliwości, jakie oferuje świat cyfrowy, przez wielkoformatowe (np. billboardy), aż po te mniejsze, stanowiące absolutną klasykę, jak materiały POS. Skierowane do klienta detalicznego, podejmują walkę o niego w miejscu zakupu. Przez wielu zapomniane, przez nas UWIELBIANE. Dlaczego? Bo działają, tylko i aż tyle.
Doceniamy możliwości, jakie dają materiały POS (Point of Sale). Z jednej strony są ucieleśnieniem klasycznego podejścia do działań reklamowych, a więc prostego komunikatu, jaki ma przekonać do zakupu, natomiast z drugiej mogą uwolnić całe mnóstwo cennej, kreatywnej energii. Mnogość form, jakie można wykorzystać, tworząc tego rodzaju koncepcje, pomaga w procesie twórczym i bardzo często skutkuje świetnymi projektami.
Z drugiej strony mamy kwestię skuteczności działań reklamowych opartych o materiały POS. Wielokrotnie słyszeliśmy, że ich czas się skończył, ponieważ teraz wszystko dzieje się w sieci. Prawdą jest, że mnóstwo naszych aktywności przeniosło się do internetu, ale świat realny wciąż ma się dobrze. Badania pokazują, że ponad 40 procent konsumentów nadal kupuje wyłącznie w sklepach stacjonarnych . To ogromna siła nabywcza, o której nie chcesz i nie możesz zapomnieć. Właśnie tutaj sprawdzą się materiały POS — dobrze zaprojektowane, spójne z pozostałymi działaniami reklamowymi.
Sklepowy drogowskaz
Jeśli weźmiemy też pod uwagę, fakt, iż wielu z nas kupuje impulsywnie, nagle okazuje się, że promocja produktów prowadzona w miejscu ich sprzedaży ma sens i powinna być brana pod uwagę. Konsument kluczący pomiędzy sklepowymi alejkami to konsument gotowy, aby wydać pieniądze. Może nie do końca wiedzieć na co, ale od tego jesteśmy my i świetnie zaprojektowane, pomysłowe materiały POS.
Co zyskasz, korzystając z materiałów POS?
Przede wszystkim pewność, że Twoje produkty zostaną zauważone w sklepie. Niezależnie od tego, czy mowa o większych standach, czy ulotkach pozostawionych przy ladzie, masz dużą szansę na to, że konsument zauważy Twoją markę i to, co oferujesz. Rośnie wówczas jej świadomość wśród klientów, jak też szansa na sprzedaż.
Zobaczmy w takim razie jakie jeszcze czekają na Ciebie korzyści:
Jak widzisz materiały POS to standard w kontaktach reklamowych z konsumentami. Naprawdę warto o nie zadbać i wesprzeć inne działania marketingowe, dla uzyskania spójnego i profesjonalnego obrazu marki.
marketingowy POSąg
Każdy konsument powinien czuć się w sklepie jak w muzeum sztuki nowoczesnej. Wszelki eksponat potrzebuje swojego opisu, rysu historycznego, interpretacji. W skrócie – informacji o samym sobie. Tak samo dzieje się w każdym miejscu sprzedaży. My jednak idziemy o krok dalej. Chcemy, żeby każdy POS był małym dziełem sztuki.
– PRZERWA NA REKLAMĘ –
Zobacz kilka
naszych realizacji
Materiały POS — Q&A
Jakie materiały POS projektujecie?
Dowolne — ulotki, standy, roll-upy, stojaki, potykacze, reklamy świetlne i wiele, wiele innych. Możemy zaprojektować wszystko, co wchodzi w zakres materiałów POS.
Gdzie najlepiej zlecić przygotowanie projektu — w drukarni, czy u projektanta?
Jesteśmy zdania, że każdy powinien zająć się swoją pracą, dlatego warto zdecydować się na projektanta. To zupełnie inny poziom kreatywności, znajomość rozmaitych technik, świadomość kwestii graficznych — np. kolorów, czy krojów pisma. Drukarnia niech zajmie się tym, co robi najlepiej, a więc drukowaniem na wysokim poziomie.
Czy sami drukujecie projekty?
Nie. Współpracujemy ze sprawdzonymi drukarniami, które — tak jak my — cenią najwyższą jakość. Trwały druk, wysoka rozdzielczość, głębokie kolory, oto, na co możesz liczyć.
gimme baby one more ad
gimme baby one more ad
Klasyka gatunku reklamy
Pamiętaj, że czasami naprawdę warto postawić na klasyczny sposób promocji produktów. Materiały POS pomogą Ci w tym, a my pomożemy w ich stworzeniu. Wiemy jak i lubimy to robić — połączenie godne pozazdroszczenia. Zadzwoń lub napisz, czekamy na Ciebie.