materiały POS

KLASYKA, KTÓRA DZIAŁA

Rodzajów działań reklamowych jest cała masa. Od internetowych, które wykorzystują możliwości, jakie oferuje świat cyfrowy, przez wielkoformatowe (np. billboardy), aż po te mniejsze, stanowiące absolutną klasykę, jak materiały POS. Skierowane do klienta detalicznego, podejmują walkę o niego w miejscu zakupu. Przez wielu zapomniane, przez nas UWIELBIANE. Dlaczego? Bo działają, tylko i aż tyle.

przykład materiałów wspierających sprzedaż

Doceniamy możliwości, jakie dają materiały POS (Point of Sale). Z jednej strony są ucieleśnieniem klasycznego podejścia do działań reklamowych, a więc prostego komunikatu, jaki ma przekonać do zakupu, natomiast z drugiej mogą uwolnić całe mnóstwo cennej, kreatywnej energii. Mnogość form, jakie można wykorzystać, tworząc tego rodzaju koncepcje, pomaga w procesie twórczym i bardzo często skutkuje świetnymi projektami.

Z drugiej strony mamy kwestię skuteczności działań reklamowych opartych o materiały POS. Wielokrotnie słyszeliśmy, że ich czas się skończył, ponieważ teraz wszystko dzieje się w sieci. Prawdą jest, że mnóstwo naszych aktywności przeniosło się do internetu, ale świat realny wciąż ma się dobrze. Badania pokazują, że ponad 40 procent konsumentów nadal kupuje wyłącznie w sklepach stacjonarnych . To ogromna siła nabywcza, o której nie chcesz i nie możesz zapomnieć. Właśnie tutaj sprawdzą się materiały POS — dobrze zaprojektowane, spójne z pozostałymi działaniami reklamowymi.

kreatywna ulotka reklamowa dla marki kosmetycznej

Sklepowy drogowskaz

projekt packignu zestawów prezentowych

Jeśli weźmiemy też pod uwagę, fakt, iż wielu z nas kupuje impulsywnie, nagle okazuje się, że promocja produktów prowadzona w miejscu ich sprzedaży ma sens i powinna być brana pod uwagę. Konsument kluczący pomiędzy sklepowymi alejkami to konsument gotowy, aby wydać pieniądze. Może nie do końca wiedzieć na co, ale od tego jesteśmy my i świetnie zaprojektowane, pomysłowe materiały POS.

Co zyskasz, korzystając z materiałów POS?

Przede wszystkim pewność, że Twoje produkty zostaną zauważone w sklepie. Niezależnie od tego, czy mowa o większych standach, czy ulotkach pozostawionych przy ladzie, masz dużą szansę na to, że konsument zauważy Twoją markę i to, co oferujesz. Rośnie wówczas jej świadomość wśród klientów, jak też szansa na sprzedaż.

Zobaczmy w takim razie jakie jeszcze czekają na Ciebie korzyści:

katalog marki kosmetyków _Element

do wyboru, do koloru

Ogromnym atutem materiałów POS jest możliwość wyboru spośród całego mnóstwa rodzajów — od ulotek, przez podświetlane reklamy, aż po przenośne roll-upy. Dzięki temu możesz wybrać to, co odpowiada Ci w stu procentach. Będąc szczerym — w przypadku innych materiałów reklamowych nie zawsze tak jest, a więc dobrze, to docenić.

folder targowy firmy Grenton

przyprowadź ich do siebie

Materiały POS są skierowane (najczęściej) do klienta detalicznego. Umieszczone w sklepie, mają nakierować go na zakup konkretnych produktów, przypomnieć o marce i uruchomić ciąg odpowiednich skojarzeń. Z tego powodu są cennym elementem większych kampanii reklamowych. Sprawdzą się zarówno, jako przedłużenie działań online, jak i telewizyjnych, czy prasowych.

foldery produktowe marki kosmetyków Gift Of Nature

medium uniwersalne

Klienci są różni, tak jak różne są sklepy. Warto pamiętać o tym, że materiały POS będą tak samo skuteczne w wielkopowierzchniowym markecie, jak i małym osiedlowym sklepiku. To ich ogromna siła — użyteczność. Jeśli dodamy do tego ciekawy projekt graficzny, otrzymujemy ważny element wszelkiego rodzaju kampanii promocyjnych.

Jak widzisz materiały POS to standard w kontaktach reklamowych z konsumentami. Naprawdę warto o nie zadbać i wesprzeć inne działania marketingowe, dla uzyskania spójnego i profesjonalnego obrazu marki.

marke­tingowy POSąg

Każdy konsument powinien czuć się w sklepie jak w muzeum sztuki nowoczesnej. Wszelki eksponat potrzebuje swojego opisu, rysu historycznego, interpretacji. W skrócie – informacji o samym sobie. Tak samo dzieje się w każdym miejscu sprzedaży. My jednak idziemy o krok dalej. Chcemy, żeby każdy POS był małym dziełem sztuki.

Zainteresowaliśmy Cię? Pozostaje do nas tylko napisać.

standy reklamowe

– PRZERWA NA REKLAMĘ –

Zobacz kilka
naszych realizacji

Thrive Food

projekt opakowania suplementów diety

Elfa Pharm

fotografia reklamowa kosmetyków z modelką
sesja zdjęciowa produktowa w leśnym charakterze

kosmetyki Vis Plantis

Materiały POS — Q&A

Jakie materiały POS projektujecie?

Dowolne — ulotki, standy, roll-upy, stojaki, potykacze, reklamy świetlne i wiele, wiele innych. Możemy zaprojektować wszystko, co wchodzi w zakres materiałów POS.

Gdzie najlepiej zlecić przygotowanie projektu — w drukarni, czy u projektanta?

Jesteśmy zdania, że każdy powinien zająć się swoją pracą, dlatego warto zdecydować się na projektanta. To zupełnie inny poziom kreatywności, znajomość rozmaitych technik, świadomość kwestii graficznych — np. kolorów, czy krojów pisma. Drukarnia niech zajmie się tym, co robi najlepiej, a więc drukowaniem na wysokim poziomie.

Czy sami drukujecie projekty?

Nie. Współpracujemy ze sprawdzonymi drukarniami, które — tak jak my — cenią najwyższą jakość. Trwały druk, wysoka rozdzielczość, głębokie kolory, oto, na co możesz liczyć.

gimme baby one more ad 

gimme baby one more ad 

Klasyka gatunku reklamy

Pamiętaj, że czasami naprawdę warto postawić na klasyczny sposób promocji produktów. Materiały POS pomogą Ci w tym, a my pomożemy w ich stworzeniu. Wiemy jak i lubimy to robić — połączenie godne pozazdroszczenia. Zadzwoń lub napisz, czekamy na Ciebie.

Inne usługi w ramach reklamy: