key visuale
BO TRZEBA JAKOŚ WYGLĄDAĆ…
Szczególnie w dzisiejszym świecie, gdy bardzo często mamy tylko jedną szansę na przekonanie klienta do naszej marki. To popularne pierwsze wrażenie, czyli moment, który zmienia wszystko. Na lepsze lub jeszcze lepsze, jeśli do pomocy wybierzesz naszą agencję. Stworzymy dla Twojej marki key visual, który rozgoni czarne chmury i sprawi, że zaświeci słońce (tłum. zwiększy sprzedaż). Czyż nie brzmi przyjemnie?
Spójrz — jeśli Twoja marka jest już obecna na rynku, to zapewne prowadzisz jakieś działania promocyjne, jeśli nie, na pewno masz je w planach. Wszystko, co przygotujesz, ma za zadanie przekonać odbiorcę do skorzystania z Twoich usług, czy wyboru proponowanych produktów. Tutaj do gry wkracza key visual. Ma on zadbać o to, aby wszystkie Twoje komunikaty, wszystko, co w pewien sposób prezentuje markę, było ze sobą spójne. Nieważna forma, nieistotne medium — Twoja marka ma być charakterystyczna i budzić w klientach konkretne skojarzenia.
Key visual, czyli…
Key visual to klucz graficzny, dzięki któremu marka szybciej zapada w pamięć potencjalnych klientów. To również wsparcie w reklamie, gwarantujące, że wszystkie jej formy będą ze sobą współgrać. Dobrze zaprojektowany graficzny motyw przewodni będzie z Tobą przez długie lata i pozwoli zwiększyć efektywność prowadzonych działań reklamowych.
Co da mi profesjonalny key visual?
Przede wszystkim spójność, o jakiej już wspominaliśmy. Wszystkie Twoje materiały — od ulotek, przez billboardy, aż po reklamy w internecie będą dysponowały motywem przewodnim, a ten pomoże uzyskać lepsze wyniki, bazując na efekcie synergii.
Co więcej? Budowa świadomości marki stanie się znacznie łatwiejsza. Musisz wiedzieć, że szybciej i w większym stopniu zapamiętujemy to, co zobaczymy. Między innymi dlatego aspekty graficzne są tak istotne. Stawiaj na nie, a zyskasz zamierzone efekty i docelowo zwiększysz sprzedaż.
Twoja marka wyposażona w key visual będzie postrzegana za godnego zaufania partnera biznesowego. To kwestia wyglądu, zupełnie, jak w przypadku kontaktów międzyludzkich. Gdy na rozmowę o pracę przyjdzie schludnie ubrany kandydat, zapewne potraktujesz go lepiej niż osobę w podartej koszuli, prawda? No właśnie.
Klucz do serca
konsumenta
Czy klucz wizualny może przekonać konsumenta do Twojej marki? Oczywiście, to jego zadanie. Sfera wizualna każdej marki to priorytet, o który musisz dbać jeśli chcesz uchodzić za profesjonał. Warto dążyć do takiego wizerunku, ponieważ to do takich marek, ludzi i produktów chce się wracać.
Chciałbyś popracować nad wizerunkiem swojej marki? Nie ma problemu, czekamy na Ciebie.
– PRZERWA NA REKLAMĘ –
Zobacz kilka
naszych realizacji
Key Visual — Q&A
Kiedy tworzyć key visual?
Najlepiej, jeśli key visual powstanie na samym początku, razem z całą identyfikacją wizualną marki. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykonać go w innym momencie — np. na rocznicę istnienia firmy, czy podczas wprowadzania na rynek nowych produktów. Możliwości jest sporo.
W jakim celu mam inwestować w key visual?
Spójność wizualna, budowa świadomości marki, większe zaufanie klientów do marki. To oczywiście nie wszystko, ale już powyższe przykłady pokazują, że warto zwrócić uwagę na key visual.
Key visual a branding?
Key visual to istotny element brandingu. Odpowiada za elementy wizualne projektu, przede wszystkim jego spójność. Jednak czasami pracujemy tylko nad key visualem — np. gdy firma ma ugruntowaną pozycję na rynku, ale pewne aspekty graficzne wymagają zmiany.
gimme baby one more ad
gimme baby one more ad
Wizualna moc
Stworzenie profesjonalnego key visuala to jedna z najlepszych decyzji, jakie możesz podjąć. Późniejsze działania będą mogły być prowadzone według wizualnego klucza, co daje gwarancję spójności materiałów graficznych. Jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc. Mamy doświadczenie i umiejętności, dzięki którym przygotujemy dla Ciebie coś ekstra, co od razu przyciągnie uwagę. Zapraszamy do kontaktu.