identyfikacja wizualna
KLUCZ DO UMYSŁÓW TWOICH KLIENTÓW
Dobrze, że tu jesteś. Mamy dla Ciebie opowieść, która zmieni to, czym jest dla Ciebie identyfikacja wizualna firmy. Spokojnie, to nie będzie historia o marketingowych zagrywkach, ukrytych przekazach, czy skomplikowanych działaniach promocyjnych. Opowiemy Ci o… pierwszym wrażeniu.
Znane przysłowie mówi, że możemy zrobić je tylko raz. To istotne zwłaszcza w kontekście sprzedaży, a już szczególnie w dzisiejszych zwariowanych czasach, gdy półki uginają się od produktów, rynek jest nasycony, a konkurencja czujna. Czujesz się jak na polu walki? Coś w tym jest, ale bądź spokojny — masz w nas wsparcie, dlatego wrócisz z tarczą. Obiecujemy.
To, o co musisz zadbać, zamyka się w trzech słowach — system identyfikacji wizualnej. Dzięki niemu zrobisz naprawdę dobre pierwsze wrażenie, a przede wszystkim będzie ono jakieś.
To trochę tak, jak z pierwszą randką. Możesz pójść na nią ot tak, zupełnie nieprzygotowany, ale chyba lepiej trochę się postarać i pojawić w wystrzałowej kreacji. Zabierzmy więc Twoich klientów na randkę, którą będą wspominać latami.
O konkretach, czyli, czym jest system identyfikacji wizualnej?
Dobrze, skupmy się na tym, czym tak właściwie jest identyfikacja wizualna firmy. Pozwól, że pominiemy encyklopedyczne definicje, które nie są nikomu do niczego potrzebne. System identyfikacji wizualnej to — upraszczając — zestaw narzędzi (np. logotyp, księga znaku) służących do stworzenia spójnego i czytelnego wizerunku marki. Pomagają one w budowie komunikacji, mają ogromny wpływ na to, jak marka jest postrzegana przez konsumentów.
Jak widać, mamy do czynienia z bardzo ważnym aspektem brandingu, którego nie wolno pominąć. Musisz dołożyć wszelkich starań, aby wyróżnić się na tle konkurencji, ale w sposób mądry. Dziś już nie wystarczy po prostu być w sieci, czy na rynku. Trzeba być i działać według określonych założeń, także wizualnych.
Tutaj pojawia się Pink Sfinks. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Stworzymy system identyfikacji wizualnej najwyższej klasy. Gwarantujemy.
Co Ci może dać dobra i mądra identyfikacja wizualna?
Lubimy połączenie tych dwóch słów — dobra i mądra — bo są one gwarancją udanych projektów. Dopasowanych do odbiorców i charakteru marki, takich, które zapadają w pamięć. Właściwie skrojona identyfikacja wizualna będzie jednym z Twoich najważniejszych atutów. To już coś więcej niż pierwsza randka, to bal, a Ty jesteś jego gwiazdą!
Identyfikacja wizualna
– jak to robimy?
Po kolei, z pomysłem i wyczuciem. Dla Ciebie, ale też dla Twoich klientów. Najpierw poznamy się lepiej — online lub w biurze przy smacznej kawie i w towarzystwie naszego Sfinksa. Przecież on też musi Cię poznać.
Porozmawiamy, nakreślimy potrzeby, a później zaczniemy działać. Możemy przygotować logotyp, księgę znaku, zaprojektować opakowania produktów oraz stworzyć spinającą wszystko ze sobą księgę identyfikacji wizualnej. To oczywiście tylko niektóre, spośród naszych możliwości. Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Jesteśmy elastyczni do granic.
Obiecujemy, że jeśli tylko nam zaufasz, zrobimy wszystko, aby Twoja identyfikacja wizualna była stworzona na medal. Złoty, rzecz jasna.
– PRZERWA NA REKLAMĘ –
Zobacz kilka
naszych realizacji
Księga znaku? Brand book?
Księga identyfikacji wizualnej?
Czas na Q&A!
Czym jest księga znaku, a czym brandbook?
To dobre pytanie, zwłaszcza w zalewie anglojęzycznych nazw. Otóż księga znaku opisuje logotyp — jego kolorystykę, czy choćby typografię. Natomiast brandbook odnosi się do całej marki. Zawiera w sobie księgę znaku, ale też wytyczne dotyczące sposobu komunikacji z klientem, moodboardy (swego rodzaju tablice inspiracji), założenia KV (Key Visual) i wiele innych. To cenne elementy identyfikacji wizualnej.
Czym charakteryzuje się dobre logo?
To niełatwe pytanie, ponieważ wiele zależy od marki. Można jednak określić kilka uniwersalnych zasad. Dobre logo powinno być nieskomplikowane, zapadające w pamięć, a także spójne z charakterem marki. Wiemy, że nie jest to odpowiedź opisująca całe zagadnienie, ale nie sposób go wyjaśnić w kilku zdaniach. Gorąco zachęcamy do kontaktu — zadzwoń, napisz, wpadnij do nas. Porozmawiamy nie tylko o tym, jakie powinno być dobre logo, ale też czym tak naprawdę jest identyfikacja wizualna firmy.
A może wygeneruje logo lub inny element identyfikacji wizualnej w sieci?
Może lepiej nie. Wszystkie elementy systemu identyfikacji wizualnej są istotne, logo również. Pamiętaj, że jego projektowanie to długi proces, w którym chodzi o zrozumienie Twojej marki i wyrażenie jej w graficzny sposób. Otrzymujesz unikalną graficzną prezentację, która należy wyłącznie do Ciebie. Generatory dostępne w sieci to tylko zbiory liter, cyfr i obrazków — chaotyczne, ogólnodostępne i niemające nic wspólnego z profesjonalnym logotypem. Identyfikacja wizualna marki to coś więcej, a my wiemy co.
let’s get brand
let’s get brand
Stworzymy dla Ciebie
wymarzoną identyfikację wizualną
To obietnica, którą Ci składamy. Jedyne, co musisz zrobić to skontaktować się z nami i opowiedzieć o swoich potrzebach. Reszta leży po naszej stronie. Umiejętność stworzenia identyfikacji wizualnej firmy jest niezwykle cenna — przygotujemy dla Ciebie dzięki niej spójny system wizualny najwyższych lotów.
Pamiętaj, że najważniejszym elementem całościowej identyfikacji wizualnej jest przemyślany plan, czy jak wolisz — strategia. Dzięki niej wszystkie „klocki” trafią na swoje miejsce. Warto zadbać o nią znacznie wcześniej, aby być przygotowanym na każde trudności, również te, jakich w ogóle się nie spodziewamy.
Oczywiście projektowanie identyfikacji wizualnej jest niezwykle wymagające, ale przy tym równie ekscytujące. Satysfakcja płynąca ze stworzenia ram wizualnych, które wpłyną na każdy element — od strony www przez papier firmowy, aż po resztę materiałów marketingowych — jest ogromna. Nie ukrywamy, że ona także motywuje do działania.