reklama

reklama

pionowy bilbord reklamowy

CZYLI CZARUJ, PROMUJ, ZARABIAJ

Znasz pewnie powiedzenie — reklama dźwignią handlu, prawda? Kiedyś miało rację bytu, ale dzisiaj, gdy tak wiele się zmieniło, mamy wrażenie, że reklama stała się handlem. Bez niej nie ma absolutnie żadnych szans na jakąkolwiek sprzedaż, czy wzrost marki. Chcesz rozwijać swój biznes? Muszą o Tobie mówić — głośno, często i z zainteresowaniem. My postaramy się, żeby mówili też dobrze.

Rynek jest dzisiaj nasycony w stopniu wręcz niewyobrażalnym. Każdego dnia powstają nowe firmy, a już istniejące rozwijają się, zmieniają lub rezygnują z dalszej działalności. Ruch jest spory, trzeba być ostrożnym, bo pierwsze wrażenie na klientach możemy zrobić tylko raz, a konsumenci raczej nie przywykli do dawania drugich szans. Wynika to przede wszystkim z olbrzymiej konkurencji i tego, że jeśli nie u nas, to po prostu gdzieś indziej.

Prawda jest taka, że o ile nie wpadłeś na pomysł przełomowy, taki, który pozwoli stworzyć zupełnie nowy produkt, czy usługę, to na pewno wchodzisz na rynek, gdzie karty zostały już rozdane, a wszystkie miejsca przy stole są zajęte. Ale spokojnie, przy odrobinie wprawy da się wcisnąć i zgarnąć kawałek tortu. Ta wprawa to właśnie reklama. Ciekawa, intrygująca, często maksymalnie oryginalna, a czasami do bólu klasyczna.

Nigdy nudna, zawsze Twoja.

minimalistyczna reklama do social mediów

Jest reklama i „reklama”, czyli kilka słów o jakości…

przykład reklamy typu roll-up

Jak każdy z nas, Ty również jesteś konsumentem. Nie od dziś zalewa Cię morze reklamy tak słabej, że aż ciężko to opisać. Niestety wiele osób nie dba o jakość przekazu reklamowego, a jedynie liczy na duży zasięg i farta, coś w rodzaju — może się uda, a jeśli nie, to próbujemy dalej. Trudno przetrwać nawałnicę tak słabej treści. Na szczęście Ty nie musisz się o to martwić, jesteś tu, a więc szukasz ekspertów, którzy żyją reklamą i wiedzą, jak ją tworzyć.

Wiemy jak robić reklamy. Jeśli więc zależy Ci na przygotowaniu kampanii reklamowych, które nie tylko narobią szumu, ale też pozostaną w pamięci konsumentów na dłużej, możesz nam zaufać. Zaprojektujemy dla Ciebie materiały reklamowe wyróżniające się trzema cechami — pomysłowe, jakościowe, intrygujące. Takie combo to gwarancja dobrego wyniku.

Jest co robić, czyli reklam jest wiele

Zanim zdecydujesz się na konkretne działania reklamowe, musisz wiedzieć, że jest, w czym wybierać. Rodzajów reklamy jest masa, przestrzeń reklamowa też różni się od siebie, dlatego potrzebny jest dobry research i głębokie rozeznanie w sprawie. W tym również możemy Ci pomóc. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami i porozmawiamy na temat tego, co możemy dla Ciebie zrobić. Szybka konsultacja, gdzie my przedstawimy propozycje działań, a Ty stwierdzisz, że to najlepsze, co do tej pory widziałeś i nawiążemy współpracę.

A tak całkiem serio, to chętnie przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę. To propozycja działań, jakie możemy zaprojektować, zorganizować i przeprowadzić. Nie robimy tego od wczoraj, wiemy jak działać, na co zwracać uwagę, co wykorzystać, a z czego zrezygnować. Wiedza i umiejętności, oto nasz kapitał, coś, co pomoże nam w stworzeniu materiałów reklamowych najwyższej jakości — kampanii 360, reklam outdoorowych, fotografii promocyjnych, key visuali czy wizualizacji produktowych.

Najpierw masa,
potem rzeźba

Ano tak mówią. I w tym przypadku mają rację. Skoro tu jesteś to znaczy, że masę już zrobiłeś. Masz swój produkt lub usługę. Teraz pora na to, żeby wyrzeźbić ją w mediach w taki sposób aby przyciągnęła spojrzenia. Jest wiele metod, które to gwarantują, ale aby to osiągnąć należy zrobić to lepiej niż inni. To podstawowy warunek. W taki sposób wygrywa się każde zawody.

Reklama w naszym wydaniu obejmuje:

gimme baby one more ad 

gimme baby one more ad 

Pogadajmy, a przekonasz się, że chociaż samemu możesz dużo, to z nami zdecydowanie więcej.

– PRZERWA NA REKLAMĘ –

Zobacz kilka
naszych realizacji

Strefa Zmian

stylizowana sesja zdjęciowa reklamowa zespołu muzycznego

Elfa Pharm

zdjęcie reklamowe kosmetyków
sesja zdjęciowa produktowa w leśnym charakterze

kosmetyki Vis Plantis

Q&A, czyli stare, dobre
pytania i odpowiedzi

Jak wygląda współpraca z Wami?

Przyjemnie, choć na pewno intensywnie. Zaczynamy od rozmowy, a gdy już się poznamy — ruszamy z briefem. To szereg pytań, które pozwolą nam poznać Twoje potrzeby, ale też markę i to, jak chciałbyś ją przedstawić. Omówimy także Twoją grupę docelową. Kolejne kroki to nasza praca projektowa, po to, aby móc zaproponować Ci konkretną strategię działania. Gdy to zrobimy — piłka jest po Twojej stronie, jeśli ją zaakceptujesz, ruszamy z pracą i podbijamy rynki. Zawsze wychodzi!

Ile kosztuje przygotowanie materiałów reklamowych?

Odpowiemy pytaniem, a właściwie kilkoma — jakich, dla kogo, po co? Nie da się ustalić jednych cen dla działań, które za każdym razem są inne. Przy tylu zmiennych musimy korzystać z indywidualnych wycen. Skontaktuj się z nami, porozmawiamy i przygotujemy konkretną ofertę finansową. Pamiętaj — wycena jest w 100 procentach darmowa.

Warto iść w tę reklamę?

Jeśli chcesz robić biznes, to tak, zdecydowanie warto. Stety, niestety, ale takie mamy czasy. Musisz dać się poznać swoim klientom, musisz zrobić coś, co przyciągnie ich uwagę. Albo inaczej — możesz zadzwonić do nas, a my zrobimy to za Ciebie. Sam wybierz, co wolisz.

Bujając
w obłokach

Czekamy na kontakt i wymyślamy kolejne koncepcje kreatywnych materiałów reklamowych. Jest ich całkiem sporo, tak że fajnie, jakbyś wpadł porozmawiać. Jesteśmy przekonani, że mamy, czym Cię zaskoczyć. Do zobaczenia!