branding

branding

kreatywne zdjęcie produktowe kosmetyku marki so!flow

SPRYTNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE MARKĄ

Twoja marka to Twój najlepszy przyjaciel. Rozumiesz ją bez słów, prawda? Doskonale wiesz, na czym jej zależy, do kogo jest skierowana i co może zaoferować. Świetnie, od razu widać, że dobrana z Was para. Jest tylko jeden mały problem — oprócz Ciebie muszą ją zrozumieć też Twoi klienci.

Nie przejmuj się, nie musisz wiedzieć jak działa branding. Jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i to powinno wystarczyć. To trochę tak, jak z mechanikiem. Pewnie uwielbiasz swój samochód, chętnie korzystasz z niego na co dzień, ale gdy ulegnie awarii i kontrolki grają marsza, dzwonisz do mechanika. To on jest ekspertem, Ty nie musisz nim być. Tak samo ma się sprawa z brandingiem.

Masz nas, dlatego możesz być spokojny. Branding, rebranding, identyfikacja wizualna, szeroko rozumiane budowanie marki i zarządzanie nią — zajmiemy się tym, abyś Ty nie musiał.

Chcesz wiedzieć, jak przebiega proces brandingu?

No to czytaj dalej.

neonowe logo restauracji Projekt Strzelnica

No dobrze, ale czym właściwie jest ten cały branding?

Przykład użycia logo w projekcie papeterii dla klienta z branży gastronomicznej

Branding to proces budowy marki. Pozwala stworzyć sieć skojarzeń, które klienci powiążą z Twoją firmą, proponowanymi produktami, czy usługami. To taka obudowa Twojej oferty, dzięki której zapadniesz w pamięć i — co najważniejsze — zwiększysz sprzedaż.

Ok, czas na przykład.

Zastanów się, ile marek chipsów jest obecnych na rynku. Całkiem sporo, a i tak zawsze w pierwszej kolejności na myśl przychodzą Ci te same dwie lub trzy. Spróbujmy zgadnąć — Lay’s, Crunchips i Pringles? To silne marki, opracowane przez specjalistów i konsekwentnie budowane. Właśnie o to w tym chodzi, Twoja marka ma być przemyślana, kompletna, a także — co najważniejsze — ma zapadać w pamięć.

Razem możemy obudować Twoją ofertę ciekawą historią, która sprawi, że będziesz mógł zaproponować coś więcej niż konkurencja. Budowanie marki oraz jej świadomości wśród klientów, to pierwszy krok do sukcesu.

Branding a korzyści, na jakie możesz liczyć

Dobrze zbudowana i mądrze zarządzana marka to prawdziwy skarb. Rzecz jasna biznesowy, ale jednak skarb. To szczególnie istotne, gdy chodzi o budowanie marki w internecie, gdzie wszystko jest wirtualne, umowne i niełatwo przekonać klientów, że to właśnie Ciebie powinni wybrać. Branding pozwoli stworzyć markę, która budzi emocje, sprawia, że klienci zapominają o logice i rzucają się w wir zakupów. Brzmi jak marketingowe czary? Trochę tak jest, ale wierz nam — to działa. Spójrz, jakie korzyści możesz czerpać ze świadomie zaprojektowanej marki:

logo salonu kosmetycznego Menipe

większa świadomość marki

Zaczniesz być zauważany. Coraz więcej osób będzie zdawać sobie sprawę z Twojej obecności na rynku. Zbudujesz sieć skojarzeń, które ułatwią zakotwiczenie w umysłach potencjalnych klientów.

Brzmi nieźle, co? Ale jest jeszcze jedna korzyść — wokół Twojej marki zacznie tworzyć się społeczność. To świetna wiadomość, ponieważ razem z nią zyskasz dziesiątki, setki, a niekiedy nawet tysiące gardeł, które będą aktywnie uczestniczyć w życiu Twojej firmy i promować ją na zewnątrz, np. w mediach społecznościowych;

projekt opakowania w ramach brandingu serii kosmetyków VisPlantis

większe zaufanie do marki

Przemyślana marka budzi poczucie bezpieczeństwa, a to z kolei sprawia, że rośnie zaufanie, jakim darzą Cię klienci. Co z tego wynika? Otóż każdy klient, który Ci ufa, znacznie szybciej zdecyduje się na zakup Twoich produktów. Tak naprawdę jego już przekonałeś, on jest po Twojej stronie. To sytuacja godna pozazdroszczenia, taką siłę ma dobry branding.

zaprojektowane w ramach brandingu opakowania dla marki so!flow

koniec konkurowania wyłącznie ceną

Kreowanie marki pozwala też zaoferować klientom coś więcej. Emocje, historia, poczucie przynależności, oto co sprawia, że aspekt ceny przestaje być najważniejszy. Oczywiście, możesz całe życie bić się z konkurencją i obniżać ceny, ale w końcu zatrzymasz się na granicy opłacalności. Co wówczas zrobisz? Właśnie dlatego lepiej mieć inne atuty, które pomogą pokonać konkurencję i pozyskać nowych klientów.

wizytówki jako element identyfikacji wizualnej dla marki CORRA

lojalni klienci

Konsument związany z Twoją marką emocjonalnie to konsument lojalny. Utrzymanie takich klientów jest znacznie łatwiejsze, wymaga mniejszych nakładów finansowych. Już na starcie masz tę nić, która łączy Cię z konsumentami — wykorzystaj ją.

identyfikator firmowy wykonany w ramach brandingu dla firmy z branży oświetleniowej

sukces employer brandingu

Nie wszyscy zwracają na to uwagę, a powinni. Branding firmy może sprawić, że Twoi pracownicy znacznie mocniej się z nią zwiążą. Ma to wpływ na ich utrzymanie, efektywność, czy zaangażowanie. W ich oczach staniesz się prawdziwym pracodawcą z wyboru.

Uff, trochę tego jest. Oczywiście to nie wszystko, ale poznałeś właśnie główne zalety przemyślanej budowy marki. Jeśli nasuwają Ci się jakieś pytania — zadzwoń lub napisz. Chętnie wyjaśnimy co i jak. Zależy nam, żebyś wiedział, na co się decydujesz.

Branding
— jak to robimy?

Chciałoby się napisać — tak, żeby było dobrze, ale to chyba jednak trochę za mało. Wyjaśnijmy więc w konkretny sposób, co i jak pozwala nam zrealizować solidny branding, w tym jego elementy, takie jak skuteczna strategia marki lub kompletny system identyfikacji wizualnej.

Branding w naszym wydaniu obejmuje:

let’s get brand 

let’s get brand 

A tak całkiem poważnie — zadbamy o to, jak Twoje produkty wyglądają, z czym się kojarzą, jak się nazywają. Przygotujemy szczegółowy plan działania. W przypadku rebrandingu zaproponujemy zmiany, które popchną Twoją markę do przodu.

– PRZERWA NA REKLAMĘ –

Zobacz kilka
naszych realizacji

restauracja
Projekt Strzelnica

neon z logotypem restauracji Projekt Strzelnica

kosmetyki so!flow
by Vis Plantis

projekt opakowań dla kosmetyków so!flow
projekt opakowania suplementów diety

Thrivebe Food

Jak to
robimy?

Skutecznie, rozsądnie. Działamy całościowo, niczego nie pozostawiamy przypadkowi. Jesteśmy zdania, że lepiej posiedzieć nad czymś kilka dni dłużej, niż wypuścić na rynek niedopracowany produkt. Wiadomo.

Przede wszystkim — rozmawiamy z naszymi klientami. Zawsze chcemy Cię lepiej poznać, abyśmy mogli zrozumieć Twoje oczekiwania, to, na czym Ci zależy. Z całych sił zadbamy o to, aby pozostawić po sobie naprawdę dobre wspomnienia.Zaufaj nam, a przekonasz się, że kreowanie marki może być ciekawe i — tak, to prawda — przyjemne!

Q&A dotyczące brandingu
— bo kto pyta, nie błądzi

Na koniec krótkie Q&A, żebyś już na początku wiedział wszystko o wszystkim.

Ile kosztuje branding?

Wiemy, że ta odpowiedź Cię nie usatysfakcjonuje, ale każde zlecenie wyceniane jest indywidualnie. Istnieje zbyt dużo zmiennych, aby móc zaproponować uniwersalną kwotę. Posłuchaj, niezależnie od tego, czy chodzi Ci o employer branding, zarządzanie marką (wizerunkiem), czy jakąkolwiek inną usługę — zadzwoń lub napisz, a będziemy w stanie powiedzieć coś więcej na temat jej kosztów.

I najważniejsze, wycena jest w pełni darmowa. Zawsze i wszędzie, pamiętaj o tym.

Co otrzymam w ramach brandingu?

Wszystko zależy od tego, na co się umówimy. Jesteśmy maksymalnie elastyczni. Możemy przygotować strategię zwiększenia świadomości marki, opracować plan zarządzania nią, zadbać o system identyfikacji wizualnej, czy przeprowadzić rebranding istniejącej marki. W razie potrzeby stworzymy dla Ciebie brand book, projekt logo wraz z księgą znaku i zestawy ikon. Mówiąc wprost — jest, z czego wybierać.

Ile czasu trwa wykonanie brandingu?

Branding marki musi zająć trochę czasu. To złożony proces, dlatego nie sposób przeprowadzić go w kilka dni. Możemy jednak obiecać, że na każdym etapie prac będziemy Cię informować — co, jak i gdzie. Opowiemy, czym jest proces brandingu, zaprezentujemy mockupy, damy znać, co aktualnie przygotowujemy dla Ciebie.

Pomożemy Ci w sprawnej
budowie marki

Jak widzisz, budowa marki i późniejsze nią zarządzanie to skomplikowany proces. Pozwól nam się nim zająć. Pomożemy Ci w kreowaniu wizerunku Twojej firmy — od początku do końca, również w mediach społecznościowych. Razem z nami stworzysz nie tyko świetny wizerunek marki, ale też zdobędziesz lojalność klientów.

Sprawne wyróżnienie marki na tle konkurencji to coś, do czego warto dążyć. Mądra strategia marketingowa pozwoli na stałe zagościć w świadomości odbiorców. Razem zbudujemy mocny brand odpowiadający na potrzeby konsumentów. Silna marka we wszystkich kanałach komunikacji, oto, co możemy Ci zaoferować.